tirsdag den 1. november 2011

Hjertet har lyst, men hjernen er blank...

Undskyld, at jeg ikke har skrevet i nogle dage, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.
Jeg vil gerne skrive, men er blank. Og hvis jeg så endelig har noget, så glemmer jeg det, eller har ikke tid, eller er for doven. - sikke en dårlig blogger jeg er xD

Jeg har også lyst til at skrive historier/noveller + fortsætte på en gammel historie... men ordene vil ikke rigtig ned på papiret, og hvis jeg så endelig får skrevet noget, så går jeg alt for hurtigt i stå.
... det eneste tidspunkt jeg rigtig kan få skrevet noget, er hvis jeg har en stil for.
- for dér er jeg jo tvunget.

Skrive- og bloggeblokering, gå væk. o.o

Jeg må finde inspiration.
*at sætte sig i meditationsstilling*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar