lørdag den 21. april 2012

Langt om længe; dejlig solskin og et nyt indlæg


Det er lørdag, solen skinner og jeg er glad :)
Efter badet fik jeg bikset en honningmad og noget blåbærsaft sammen + noget ekstra rugbrød, bare fordi det smager godt (elsk på nybagt rugbrød fra bageren) - tid til frokost.

I de her dage har solen skinnet skønt her, og jeg er alle dagene stået af en station før på vej hjem fra skole, bare for at kunne gå og nyde vejret og musikken i hovedtelefonerne.
Lad det blive ved, og lad temperaturerne stige, så man helt kan droppe jakken, ja tak ♥

Men nu vil jeg så gå ud og spise min frokost og derefter smutte over til en veninde.
Vi skal nemlig i biografen og se Titanic 3D (DiCaprio som ung, mums!), så det skal nok blive hyggeligt.

I må ha' en fortsat god weekend :)

2 kommentarer:

  1. Aaah hvor lyder det hyggeligt! Elsker at du står af en station før - det kunne jeg nok også finde på :-)

    Oh Leo! Nam nam

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt :) - du burde prøve det, i hvert fald når vejret er til det.

    Troede først du mente min fugl xD men ja :3

    SvarSlet