mandag den 13. februar 2012

Vinterferie, wuhu! ♥

Så er jeg tilbage efter en (måske alt for lang) pause.
- jeg har simpelthen bare ikke følt lyst til at blogge, men efter min gode veninde Sofie tiggede mig om at gå igang igen, så tænkte jeg, at det måske var tid til at tage mig lidt sammen igen og så gik jeg da også igang!

Men nok om det :)
I denne her uge har jeg vinterferie, og jeg startede den med at bikse en bananomelet sammen.
Det ligner måske ikke verdens mest indbydende stykke foder, men jeg kan da informere om, at det smager vildt godt :)

2 moste bananer
2 æg
lidt vanille
Og så på panden med det!
- nam nam.

Dertil har jeg så drukket mælk. Med et sugerør - bare fordi jeg har lyst :)


Men fortsat god vinterferie til jer alle! - og til jer, der ikke har vinterferie, så fortsat god uge :)
- vi ses forhåbentlig snart igen.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage!! Ej adr, det ser og lyder da ikke så lækkert... :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha :) det var godt du synes det. - jeg failede også til at vende det på panden, men noget af det vigtigste er vel, om man kan lide det :3

      Slet
    2. True! Men, men, men det må meget gerne også se godt ud! :-D

      Slet